Eksport drobiu do Niemiec i Wietnamu
Na zaproszenie Krajowej Rady Drobiarskiej przedstawicielka Res-Drob odwiedziła targi Vietfood&Beverage w Wietnamie.
Była to doskonała okazja do pogłębienia relacji biznesowych z wietnamskimi partnerami. Liczymy na efekty w postaci pozyskania nowych odbiorców naszych produktów.
„Europejski drób – w jakości siła” to trzyletnia kampania informacyjno-promocyjna realizowana przez Krajową Radę Drobiarstwa – Izbę Gospodarczą w Chinach, Wietnamie i w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Głównym celem projektu jest zwiększenie eksportu europejskiego mięsa na rynki docelowe oraz pogłębienie wiedzy na temat jego jakości, smaku oraz standardach produkcji.
Targi spożywcze VIETFOOD & BEVERAGE są istotną na wietnamskim i wschodnioazjatyckim rynku imprezą wystawienniczą o randze regionalnej (obszar Azji Południowo-Wschodniej), odbywającą się corocznie w centrum biznesowym Wietnamu – Ho-Chi-Minh. Do udziału w wydarzeniu zarejestrowanych zostało 425 wystawców z 21 krajów, w tym m.in. z Polski, Niemiec, Korei Południowej, Malezji, Tajlandii, Chin i Wietnamu.
Powrót